czwartek, 18 września 2014

Nowości blogowe/MICROSOFT PRZEJMUJE MINECRAFT/Konkurs na moderatora - POWRACAMY !!!

1) Nowości blogowe
- o 19:00 blog zostanie wyłączony do godziny 19:20-30 na czas remontów.
- 19/09/2014 o 16:00 konkurs na moderatora bloga.

2) Microsoft przejmuje Mojang (Minecraft w tym).
TAK! MAJNKROSOFT PRZEJMUJE MAJNKROFTA!

3) Konkurs na moderatora
Juz jutro! ;)

Powracamy w nowej odsłonie!

Tak jak wyżej!
POWRACAMY W NOWEJ ODSŁONIE!

Co się zmieni:
- 1-2 nowych twórców treści
- Newsy z Minecraft'a


Pierwszy z nowych postów juz o 18:30!


czwartek, 15 maja 2014

Darmowe gry steam i nie tylko! // FrostCraft 4

Zapraszamy na: Darmowe gry steam i nie tylko! | Nasz nowo-powstały fanpage!


Witam!
Propos Minecraft FrostCraft 4 to sprawa wygląda tak:
Premiera przesunięta, chcem zrobić coś nowego a nie to samo.
Premiera dzień przed wydaniem będzie zapowiedziana tutaj i na Fanpage i zrobię ją na Twitchu.
Ci co będą na live dostaną paczuszkę do rąk wcześniej o dzień od innych.

Twitch: http://pl.twitch.tv/xfrostpl
Świetny fanpage z darmowymi grami! Tutaj


wtorek, 29 kwietnia 2014

Projekt "akwarium" w Minecraft 1.8!

Witajcie w ten wspaniały Wtorkowy wieczór!
Dzisiaj projekt w Minecraft o nazwie "Akwarium"

Każdy, kto spojrzy na projekt, jaki przedstawił Viable na swoim kanale na YouTube, z pewnością spojrzy na niego z zaciekawieniem, po czym zaakceptuje to, co zobaczy, a z pewnością nie będzie potrafił wytłumaczyć tego sensownie. Brzmi złośliwie, ale nie odbiega od prawdy. Autor przedstawił akwarium i ryby używając nadchodzącej wersji 1.8. Brzmi śmiesznie, ale nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ryby naprawdę poruszają się, żyją, jakby obdarzone sztuczną inteligencją! Oglądając ten film z pewnością nam się spodoba, uwzględniając fakt, że autor odsłonił trochę prawdy i pokazał odrobinę swojego mechanizmu „za kulisami„.


Filmik:


Dzięki za przeczytanie!

Zapraszam na mojego Fejsa!
Tutaj!


niedziela, 27 kwietnia 2014

Wrycym!

Wracam! AAA! Miesięczna przerwa dobrze zrobiła.

A co nowego?

- Nowe aktualizacje Minecraft i nowe dodatki Minkraft! :3
- Minecraft FrostCraft 4! (Pojawi się 3-4 Maja).
- Aktualizacja programu na Androida. (Pod koniec Maja ;P)


Tak, pojawi się Minecraft FrostCraft 4!
Jeszcze parę poprawek technicznych i będzie można dodawać na neta! :3


Tak że do Poniedziałku lub Wtorku! :3

niedziela, 6 kwietnia 2014

Serwer CS 1.6 [FFA+4FUN] (u-Menela)

Zapraszamy na nasz serwer CS który jest juz otwarty!
Jesli wbiles na serwer i  jesteś pierwszym graczem wpisz komende:
/skarga
I napisz ze jestes nowy a moze dostaniesz VIP'a!

Koszt vip'a: 4.92 zl SMS!
Chcesz wiedziec co ma VIP?
Wpisz /vip
VIP'y ONLINE: /vips

IP: 94.23.88.66:27141

Sloty do serwera będą regularnie dodawane! Zapraszamy na serwer i do kupna VIP'a!

Administracja:
SImo
.::XFrostPL::.
=======================================================================
A teraz...
Dlaczego CS a nie Minecraft! Przecie to blog Minecraft!
A no dlatego że serwery Minecraft poprostu sie nie oplacaja!

Dzięki!

Nasz serwer CS 1.6!

Witajcie! Nie było dawno posta! :3

Ale wracam z nowiną że postawiłem z kolegą serwer CS!

Otwarcie: 06/04/2014r. o 13:00

IP: 94.23.88.66:27141

Bye! :3

niedziela, 30 marca 2014

Minecraft TU14 // XBox & PS3 // Nowa aktualizacja na konsole!

Ohh... Ta noc po zmianie czasu :p 
Przechodząc do tematu:
Minecraft na Xbox i PlayStation 3 do tej pory znacznie różnił się od wersji na komputery PC.
Nie wspominając nawet o platformie sprzętowej, tamten Minecraft po prostu nie jest zbyt długo rozwijany. Doczekał się kolejnej aktualizacji, która wprowadziła gigantyczne zmiany. Można śmało powiedzieć, że Minecraft w wersji konsolowej zaczął dorównywać jego pierwotnej wersji. Zmian jest dużo, poprawiono także kilka błędów.
Wprowadzone zmiany:

Nowe przedmioty i bloki:

Emeraldy
Skrzynia Kresu
Zaczep na linkę (Tripwire Hook)
Kowadło
Ścianki z bruku i zamszonego bruku
Placek dyniowy
Marchewka, złota marchewka
Ziemniak, jego zgniła i upieczona wersja
Kwarc, schodki, półbloki, rzeźbione bloki, kolumny i blok z kwarcu
Zaklęta książka
Dywan
Mikstura widzenia w ciemności i niewidzialności

Bez grupy:
Nowe struktury: świątynia w dżungli, pustynna wioska, świątynia na pustyni
Interfejs kowadła
Handel z wieśniakami
Nowe receptury
Drewniane przyciski i płyty naciskowe mogą być aktywowane przez strzały
Dodano różne profesje wieśniaków
Piecyki mogą używać drewnianych narzędzi jako opału
Lód topnieje w Netherze
Możliwość położenia linki
Świnie upuszczają więcej mięsa po śmierci
Drzwi mogą być zniszczone przez Zombie
Kocioł napełnia się podczas deszczu
Można farbować skórzaną zbroję oraz obrożę
Ujeżdżanie świni za pomocą marchewki na patyku
Łodzie niszczą lilię
Zmiana koloru nieba w Kresie

Bonusowe skrzynie zawierają więcej elementów

Poprawione błędy:
Poprawiono aktywny czas kamiennych i drewnianych przycisków
Poprawiono błąd z rzucaniem perły Endermana podczas podróżowania do Netheru lub Kresu
Poprawiono błąd z dozownikiem i kulami ognia
Poprawiono wydobywanie liści z narzędziem z jedwabnym dotykiem

Blaze stają w płomieniach przed wyrzuceniem ognistej kuli

To tyle na obecna chwile! Narazie! :3

P.S: To jest już 101 POST!